REZERVACE

Jak rezervovat ubytování?
1) v on-line rezervačním formuláři zadejte požadovaný termín
2) formulář Vám nabídne dostupné pokoje
3) zvolte počet pokojů
4) doplňte údaje
5) odešlete poptávku
6) z recepce se Vám ozveme, zda je Vaše rezervace platná a zašleme Vám upřesňující informace
7) nezaplacená záloha = neplatná rezervace!
8) V případě jakýchkoliv dalších požadavků nás neváhejte kontaktovat!

Pozor! V období od 1. 7. do 31. 8. je minimální délka pobytu 2 noci.

V případě nefunkčního formuláře,pište poptávku mailem na adresu: recepce@hotelklaret.cz (poptávka musí obsahovat: jméno a příjmení, telefon, e-mail, počet poptávaných pokojů)

Na základě novely zákona č. 634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele, přibyla povinnost informovat o „subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů:

1. Ubytovaný host má právo podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je:

Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát - oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2, e-mail: adr@coi.cz, web: https://adr.coi.cz 

Česká obchodní inspekce je dozorovým orgánem vykonávajícím dohled nad ochranou spotřebitele, postupující podle zákona č. 64/1986 Sb., o České obchodní inspekci, ve znění pozdějších předpisů, a dalších právních předpisů. Internetová stránka České obchodní inspekce je www.coi.cz.

2. V souladu s ustanovením § 1837 písmeno j) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník ubytovanému jako spotřebiteli nevzniká právo na odstoupení od smlouvy o ubytování, pokud ubytovací zařízení poskytuje plnění v určeném termínu.

Vyčkejte na načtení formuláře...



Hotel garni Klaret v Valticích hodnocení